torsdag den 11. april 2013

Den fantastiske "Green Passion"!

Endelig!!! Siger jeg bare... ENDELIG blev min længe ønskede juicepresser (eller saftpresser, som den originalt hedder) en realitet i mit køkken - og hvilken FANTASTISK maskine... :-) Jeg må straks vise jer vidunderet:
Her er den altså; min nye "baby" i køkkenet - ja ret velvoksen i størrelsen! ;-) (næste ønske må være et større, dejligt køkken... Med plads til store armbevægelser.... Nå nå. Små slag.:-))

Maskinen er faktisk en fødselsdagsgave til mig selv, men ak ja - efter Mads Bo´s herlige foredrag om "Juice - det flydende guld" i Århus i aftes, var tålmodigheden til ende; jeg kunne ikke længere vente med, at tage den i brug! Selv om det er en fødselsdagsgave til mig selv - en nyopfundet udgave af en grøn juice: min "Green Passion" er blevet til!





Voilá! :-)

(Januar 2012 <3 )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar