torsdag den 28. november 2013

Pære-spinat smoothie

En lækker, grøn smoothie lige fra morgenstunden, er én af mine sundheds-favoritter! :-)

2 kugler frossen spinat
1 1/2 pære med skræl uden kernehus
1/2 økologisk citron udkernet
4 bløde, skyllede dadler uden kerner
2 1/2 dl. rismælk
1 1/2 dl. sojamælk
1 spsk hørfrø- og kæmpenatlysolie
1 spsk lecithin granulat
1/2 tsk. vaniljepulver

Blend det hele grundigt - citronen kræver en kraftig og stærk blender, for at undgå citronstykker der ikke er blendede.

Voila:




En aldeles lækker og velsmagende, cremet smoothie. <3


2 kommentarer:

  1. Hej Methe!

    Din blog har fanget vores opmærksomhed på grund af kvaliteten af de opskrifter. Vi ville være glade, hvis du ønsker at deltage i Findeopskrifter.dk, så vi kunne oprette forbindelse til den.

    Findeopskrifter.dk er en søgemaskine, der samler de bedste danske madlavning blogs fra internettet.

    Flere hundrede blogs er allerede registreret her og drage fordel af den trafik, vi sender til deres websteder.

    For at deltage Findeopskrifter.dk, bare gå til http://www.findeopskrifter.dk/kom-med-i-madblogstoppen

    Hav en dejlig dag!

    Med venlig hilsen
    - Elin, Findeopskrifter.dk

    SvarSlet
  2. Hej Elin.

    Det vil jeg gerne - jeg ved dog ikke hvordan/ hvor jeg skal få tilføjet widget-koden. Kan nogen hjælpe mig med det?

    Venlig hilsen
    Methe Cecillie, NaturZonen.

    SvarSlet